15 i 17 d'octubre - Estratègies digitals per a nous negocis (PRESENCIAL)

15 i 17 d'octubre - Estratègies digitals per a nous negocis (PRESENCIAL)


La formació "Estratègies Digitals per a Nous Negocis" se centrarà a oferir eines i estratègies concretes perquè els (nous) emprenedors puguin llançar i gestionar campanyes digitals amb èxit. Els participants aprendran a utilitzar diferents canals digitals per maximitzar la seva presència en línia, amb un enfocament sobre com generar trànsit, convertir visitants en clients i optimitzar l'eficiència de les accions digitals.

Objectius:

  1. Comprendre com funcionen els principals canals digitals i com aplicar-los de manera efectiva en nous negocis.
  2. Implementar estratègies de captació i conversió de clients en l'entorn digital.
  3. Conèixer eines per gestionar campanyes de publicitat i mesurar-ne els resultats.
  4. Identificar les millors tàctiques per optimitzar la inversió en màrqueting digital i publicitat en línia.
  5. Estar al corrent de les últimes tendències i tecnologies en el màrqueting digital aplicades a petits negocis.

CAPTACIÓ DE TRÀNSIT I GESTIÓ D'AUDIÈNCIES 

  • Introducció a les Estratègies de Captació.

              - Definició i importància de la captació de trànsit per a nous negocis.

              - Tipus de trànsit (orgànic, pagat, referit, etc.).

  • Màrqueting de continguts i SEO pràctic.

               - Creació de contingut orientat a l'audiència.

               - Estratègies SEO: com aparellar el contingut amb les cerques dels usuaris.

               - Eines bàsiques per millorar el SEO.

  • Publicitat digital efectiva. 

               - Diferència entre Google Ads i Social Ads (Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok).

               - Com estructurar una campanya de publicitat pagada: des de l'objectiu fins a la segmentació.

               - Optimització del pressupost i seguiment de resultats.

  • Segmentació i personalització de missatges.

                - Tècniques de segmentació d'audiències per augmentar la conversió.

                - Personalització de missatges en funció del públic objectiu.

 CONVERSIÓ, ANÀLISI I TENDÈNCIES 

  • Estratègies de conversió i optimització de llocs web.

                 - Elements clau per convertir visites en clients: disseny web, crides a l'acció, landing pages.

                 - Eines d'optimització per millorar el rendiment de la pàgina web.

  • Email Màrqueting com a eina de conversió.

                 - Creació de campanyes d'email màrqueting efectives.

                 - Com automatitzar el seguiment de leads mitjançant correus personalitzats.

                 - Mètriques clau en l'email màrqueting: obertures, clics i conversions.

  • Anàlisi de resultats: Google Analytics i altres eines.

                  - Com interpretar les dades de Google Analytics per a la presa de decisions.

                  - Mètriques més importants per avaluar les estratègies digitals.

                  - Altres eines per analitzar i optimitzar campanyes.

  • Tendències digitals i tecnologia per a nous negocis.   

                   - Últimes tendències en màrqueting digital: IA, automatització, màrqueting basat en dades.

                   - Com adaptar-se a les noves tecnologies sense perdre l'essència del negoci.


Consultora: Paola Martínez.

Horari: Dimarts 15 i dijous 17 d'octubre de 9:30h a 13:30h. En format presencial a les instal·lacions de ProEmpresa: Palau Firal. Polígon els Dolors. C/ Castelladral, 5-7.


Per a inscripcions al següent ENLLAÇ

Proempresa - Palau Firal de Manresa - C/ Castelladral, 5-7, Polígon Industrial Els Dolors 08243 Manresa +34 93 878 76 25 - info@promanresa.cat | Mapa web