Eines i tendències basades en intel·ligència artificial per a xarxes socials
OBJECTIU
Conèixer les bases de la Intel·ligència artificial:
Proporcionar als participants una comprensió fonamental de la IA i les seves aplicacions específiques en l'àmbit de les xarxes socials.
Dominar les eines d'IA per a la creació de contingut:
Explorar les eines d'IA generativa que permeten crear contingut atractiu i rellevant de manera més eficient.
Utilitzar l IA per a l'anàlisi i la presa de decisions:
Aprendre a utilitzar eines d'IA analítica per a la identificació de tendències, la segmentació de públics i la presa de decisions basades en dades.
Aplicar els coneixements en una campanya pràctica:
Implementar els coneixements adquirits en una acció pràctica dissenyada per a potenciar la presència en xarxes socials utilitzant eines d'IA.
METODOLOGIA
Enfocament Teòric-Pràctic:
Combinarem la teoria amb una forta orientació pràctica, facilitant l'aprenentatge actiu i la participació.
Interacció:
Els participants seran incentivats a interactuar, discutir i compartir experiències per enriquir l'aprenentatge col.lectiu.
Utilització d'exemples reals:
S'analitzaran casos pràctics i exemples reals de l'ús d'IA en les xarxes socials per fer més comprensible i aplicable la teoria.
Adreçat a:
Activitats pràctiques:
Inclourà una pràctica per crear una acció a xarxes socials amb les eines apreses.
Impartit per: Bah Studios (David Villareal i Clàudia Sánchez)
Horari: Dimarts 29 i dimecres 30 d'octubre de 9:30 h a 11:30 h. En format presencial a les instal·lacions de ProEmpresa. Palau Firal. Polígon els Dolors. C/ Castelladral.
Per a inscripcions al següent ENLLAÇ
Segona edició a concretar dates.